Thursday, August 20, 2009

MAKLUMAN JUMLAH SUMBANGAN


20 Ogos 2009


Yang Dihormati,

Dato/Datin/Tuan/Puan


Assalammualaikum.wr.wbt. dan salam hormat,


Pertamanya, saya Ridzuan Musa dan Norhasrina Mohd Nor selaku ibubapa kepada Muhammad Qawiem Ad-Din ingin merakamkan rasa terima kasih yang teramat sangat kepada dato/datin/tuan/puan yang telah sudi menghulurkan sumbangan ikhlas untuk membantu membiayai kos perubatan anak kesayangan kami.


Sebagai makluman kepada dato/datin/tuan/puan sekalian sehingga ke tarikh surat ini di buat (20 Ogos) jumlah sumbangan kewangan yang telah di terima ialah sebanyak RM 3,100.00 (Ringgit Malaysia; Tiga Ribu Satu Ratus Sahaja) iaitu melalui akaun isteri saya (Norhasrina Mohd Nor – Maybank, No Akaun 152068705183).


Saya juga ingin memaklumkan bahawa semua wang sumbangan yang di terima oleh kami akan digunakan sepenuhnya untuk pembiayaan kos rawatan Muhammad Qawiem Ad-Din.


Akhirnya, di atas sumbangan ikhlas dari dato/datin/tuan/puan tersebut saya dan juga isteri sekali lagi mengucapkan jutaan terima kasih. Saya dan isteri juga mewakili Muhammad Qawiem Ad-Din memanjat doakan kehadrat Allah SWT semoga membalas di atas jasa dan kebaikan yang telah dilakukan tersebut.


Sekian. Terima kasih.


Wassalam mualaikum.wr.wbt.



Yang Benar,


tt

………………..

Ridzuan Musa

No comments:

Post a Comment